mercoledì 26 agosto 2015

Play like a diva

 
 
 
 
Ogni tanto anche io mi diverto a fare la diva.
Fingere di essere una modella per un giorno, farsi autoscatti senza fine con la musica a tutto volume.
La mia foto preferita e assolutamente la prima in alto, anche se mi dà l'impressione che mi stia tirando i capelli. :-D
La vostra preferita qual è?
 
 
Every now and then I enjoy doing the diva.
Pretend to be a model for a day, take pictures without end with the music blaring.
My favorite photo is absolutely the first at the top, although it gives me the expression that I'm tearing my hair. :-D
What is your favorite?
 








HAI ANCORA 5 MINUTI? Emoji PERFETTO, TI CONSIGLIO:
 
 
 
SEGUIMI ANCHE SU:
Instagram: @thefashionwings
 
 
SHARE WITH LOVE Emoji
 
Emoji

10 commenti:

  1. These photos are gorgeous! I love your lipstick color.

    http://www.theaisleofstyle.com/

    RispondiElimina
  2. La penultima! In ogni caso sei bella sempre!
    Pollice verso al rossetto scuro, forse ammesso solo per le foto in bianco e nero. Io ne ho buttato via uno cosi'giusto due giorni fa!

    RispondiElimina
  3. This is such an exciting post!

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    xoxo;
    BEAUTYEDITER.COM

    RispondiElimina
  4. Beautiful hair and make up, you look like a model babe. The first photo is also my favorite. <3

    RispondiElimina
  5. ciao Elisabetta è bellissimo vestito un filone sexy si è bello

    RispondiElimina
  6. Wow, beautiful pictures, you look amazing. *__*
    Lovely greets...

    RispondiElimina
  7. I was looking for new blogs to read and stopped by yours.. It is really great blog! Beautiful pictures and interesting text! Do you want to follow each other? Let me know on my blog :)

    http://itsmeieva.blogspot.com/

    RispondiElimina
  8. Gorgeous pictures! Absolutely love your make-up!
    http://fashion-soup.com

    RispondiElimina